Szanując czas naszych klientów, większość paczek po potwierdzeniu płatności pakujemy i wysyłamy od ręki.
Naszym atutem jest lokalizacja, 50m od placówki pocztowej. Do godziny 15tej wychodzą priorytetowe listy i paczki.
Wysyłka listów i paczek ekonomicznych jest realizowana przez Urzędy Pocztowe niezależnie od momentu nadania, tylko w poniedziałki i czwartki.
Przy wyborze listu poleconego i paczki pocztowej otrzymujemy numer nadania przesyłki, dzieki ktoremu mamy gwarancję, że towar dotrze do klienta, w przeciwnym razie możemy się ubiegać o reklamację(można lokalizować przesylke).

W przypadku listów zwykłych (bez wypełniania blankietów) które kosztują najmniej, niestety nie ma takiej gwarancji,gdyż przez Pocztę nie są nadawane numery przewozowe.
Paczki kurierskie niezawodną firmą Siódemka (jest stała opłata 14,5zł za zawartość aż do 30kg) docierają w ciągu 24godzin do klienta. Spakowany towar odbierany jest od nas do wysyłki około godziny 16.

Jak przyspieszyć dotarcie przesyłki do Państwa? Poinformować nas kiedy możemy sie spodziewać przelewu oraz jaką formę transportu towaru Państwo preferują.


Wysyłka jest realizowana w dwóch wariantach:
1. Poczta Polska
Wysyłamy najczęściej towary do 2kg, w celu ustalenia precyzyjnych kosztów wysyłki-prosimy o kontakt z obsługą sklepu
cennik Poczty Polskiej http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

2. Kurier Siódemka
(waga paczek do 30kg)Przy zakupach powyżej 300zł pokrywamy koszty transportu.

Cennik promocyjny przesyłki kurierskiej UPS
Koszty zamówienia:
do 300zł 14zł
od 300zł 0zł w Polsce

Zwroty
Zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.