Szanując czas naszych klientów, wszystkie paczki staramy się realizować niezwłocznie po potwierdzeniu przyjęcia płatności. Dotyczy również opcji płatności przy odbiorze, której wybór jest dla nas sygnałem do podjęcia kolejnych kroków realizacji zamówienia.

Listy polecone priorytetowe(do 1 kg) realizujemy na pobliskiej placówce Poczty Polskiej, która oddalona jest od punktu o niecałe 50 metrów – jest to niewątpliwie nasz atut, który staramy się wykorzystać, aby wszelkie zamówienia wyszły do Państwa jeszcze tego samego dnia.
Każdy list ma swój numer nadania, który zostaje państwu przekazany w celu śledzenia aktualnej lokalizacji paczki. Jest to zaleta, która daje gwarancję dostarczenia paczki do odbiorcy. Jeśli dostarczenie z jakiejś przyczyny nie powiedzie się – jest to również podstawa, by ubiegać się o reklamację.

Listów poleconych zwykłych
NIE REALIZUJEMY. Jest to tańsza opcja, jednak niesie ze sobą ryzyko zaginięcia paczki z powodu braku możliwości jej monitorowania – Poczta nie przyznaje im numeru nadania.
Koszty wysyłki zależne od lokalizacji przeznaczenia paczki i jej wagi w gramach.

Pozostale paczki kierowane na adres polski, przygotowujemy i wysyłamy poprzez główną placówkę Poczty Polskiej wg priorytetu zamowień w przeciągu 24h (dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.

ZAGRANICZNE paczki powyżej 1 kg wysyłamy za pośrednictwem portalu "furgonetka.pl", który udostępnia nam aktualne dane dotyczące kosztów wysyłki proponowanych przez dostępnych przewoźników. W zależności od rozmiarów paczki, wagi oraz docelowego miejsca przeznaczenia, koszty te mogą się różnić. Obowiązuje limit wagi paczki – 30kg.


Jak przyspieszyć dotarcie przesyłki do Państwa? Poinformować nas kiedy możemy sie spodziewać przelewu lub przesłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy – pepsportarmia@tlen.pl


ZWROTY
Zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.